Amúgy mondtam már, hogy emellett egy tök jó soft thrillerről beszélünk, ahol még a dráma is jó időzítéssel lett adagolva? A mai korszakban már elkerülhetetlen a hasonló found footage filmek megszületése, ami kvázi áldokumentumfilmként működik és a horrorműfaj egyik nagy áttörőjeként indult. Gondoljunk csak a klasszikus Ideglelésre, ami 1999-ben irtó nagyot ütött azzal, hogy az egészet lényegében egy ember szemszögéből követhetjük végig egy kézikamera segítségével, így a jump scare-ek miatt nem csak mi ugrottunk egyet a székünkben, hanem a kamera is a szereplő kezében. 2007-ben ezt a parafaktort meglovagolta a Parajelenségek is, majd folytatódott a hullám, 2008-ban a Cloverfielddel, a digitális korszak térnyerésével pedig az internet és a webcamera nyert létjogosultságot (The Den, Open Windows vagy az Unfriended), de mindegyiknek szörnyű gyermekbetegségei voltak. Az alapkoncepció mindegyiknél ötletes volt, miszerint az egész film egy monitor képernyőjén játszódjon Skype beszélgetés közben, de botrányosak voltak a kamerarángások, öncélúak a "fagyások", hogy a suspense jobban üssön és iszonyat ripacs szereplőkkel volt tele, akiknek a megmenekülését egy kicsit sem kívántuk.
Aztán 2018-ban jön egy film, ami végre értelmesen kezdi el kezelni mindazt, amiről a mai világ szól, mégpedig a mindenféle social media platform általi kiszolgáltatottságot és azt, hogy a "digitális énünket" hogyan lehet mégis az előnyünkre formálni. Még egy másik fontos megjegyzés: a horror műfaj helyett egy thriller – dráma kerül elénk, ami szintén jelzi, hogy már annyira megváltoztak a felhasználói igények mind kommunikációs, mind fogyasztói oldalról, hogy az embereket nem lehet már hülyíteni azzal, hogy a technikai fejlődés rossz, hanem igényük van értelmesen is szembenézni azzal, ami körülvesz bennünket. A film koncepciója remek, hiszen tényleg az egész egy számítógép képernyőjén játszódik, így ki vagyunk szolgáltatva a videórögzítő eszközöknek, ami mint kiderül – és eddig nem is figyeltünk rá – de szinte már minden annak minősül. David Kim egyedül neveli 16 éves lányát, aki egyszer csak rejtélyes módon eltűnik, így a nyomozókkal együtt önállóan is kutatásba kezd, hogy minél előbb megtalálja lányát.