Forgatókönyv volt ugyan, de párbeszédek nélkül, azokat a szereplők rögtönözték próbák és rendezői utasítások alapján. A végeredmény már csak azért is lenyűgöző, mert mindenki amatőrként alakította a szerepét, csak egy-két hivatásos színészt alkalmaztak, a párbeszédek éppen ezért a szó legjobb értelmében esetlenek és annyira életszerűek, amilyet még dokumentumfilmekben is alig látunk. A stáblista már eleve csodálatos, tele van olyan nevekkel, mint: Hernás Béláné, Kovács Gyuláné, Mihalik Istvánné. A forgatás egyébként Ozsda elmondása szerint sokkal vidámabb volt, mint maga a film; a büdzsé jelentős részét felemésztette a sok elpazarolt Kodak filmszalag, a színésznő ugyanis elröhögött mindent, és mivel szemüveg nélkül alig látott, néha azt sem vette észre, hogy forog a kamera és mindenki szerepben van. Közölte továbbá, hogy ő márpedig sírni nem fog a kamera kedvéért. Ezt szerencsére nem tartotta be, ahogy minden mozdulata és arckifejezése is a helyén van. Ozsda Erikát ezzel együtt is megkínozta a szerep testileg-lelkileg; amikor Erdőss visszahívta következő filmjébe, Eperjes Károly mellé, már úgy volt vele, hogy "száradjon le a kezem, ha még egyszer filmben játszom".
A MAFILM Társulás Filmstúdió (Budapest) új filmjét bemutató kiadvány. Printed matter.